Saturday, September 23, 2017

We have a Winner!!!

  Bloggers, we have a winner of the gallon Ziploc bag of scraps left from the sewing of the Quilts of Love & Valor collection. By a random drawing, the winning comment was submitted by Robbi Buckles. Congratulations and please email me at (orphansofwar@hotmail.com) your full address so I can get your prize shipped. :) 

  Have a great weekend everyone. I hope you ...

Keep Stitchin'
 Becky

7 comments:

  1. Congrats to Robbi. What a wonderful prize :)

    ReplyDelete
  2. Thank you so much!!! I am so excited to have won!!! I emailed my address to you.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Hello, I went by to say hello, since I've been disconnected from everything for a long time. As always I love your work. That I still think that they are not chapucillas, but great works. A kiss.
    หนังดราม่า

    ReplyDelete
  5. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation.
    ข่าวรอบโลก

    ReplyDelete

  6. شركة المثالية للتنظيف

    شركة المثالية توفر علي ربة المنزل عناء التنظيف، والمواظبة علية بإستمرار، خصوصا وأن ربة المنزل الآن يكون عليها مهام كثيرة شاقة ولا يكون لديها مساحة من الوقت للقيام بمهام التنظيف، وليس فقط التنظيف هي من مهام الشركة بل أن الشركة أيضاً تُقدم مجموعة مُختلفة من الخدمات الأخرى التي تخدم راحة عُملائها، بالإضافة إلي تقديم مُستوي عالي من الكفاءة في تنفيذ الخدمة. خدمات شركة المثالية: ولأن شركة المثالية تقوم علي راحة عُملائها في تقوم بتوفر مجموعة مُختلفة من الخدمات مثل: • تنظيف الستائر. • تنظيف المفروشات. • تنظيف السجاد والموكيت. • تنظيف الكنب. • تنظيف المجالس. • مُكافحة الحشرات. • رش مُبيدات. • تسليك مجاري. حيثُ أن لدينا مجموعة من أكفأ العمُال والأيدي العاملة، بالإضافة إلي اننا يوجد ليدنا أحدث أنواع الأجهزة والماكينات التي تُساعدنا في عملنا، بالإضافة إلي أن المساحيق المُستخدمة في عمليات التنظيف نقوم بإستيرادها من الخارج، وهي مُصرحة من وزارة الصحة ولا ضرر عليها. كما أن شركة المثالية تستقبل تليفونات عُملائها علي المدار اليوم لإستقبال طباتهم وإستفسارتهم بإستمرار. عزيزي العميل نُحاول أن نوفر لك جميع ما تحتاج إلية، علاوة علي ان أسعارنا لا تقبل المُنافسة.

    ReplyDelete